1. juni 2007

Nøjj, hvor er jeg spændt!!


Jeg blev her i formiddag ringet op af en fra HK som kunne fortælle mig om gode jobmuligheder for mig..

Fik et nummer jeg kunne ringe til, og efter flere forsøg uden held med at komme i kontakt med manden, blir jeg bedt om at ringe igen på mandag!!

Nøøjjj.. Det er uretfærdig! Der er jo lang tid til mandag:-)


Men ellers er min situation lige nu: Færdig på VUC i går, men har eksamen i EDB d. 6 og eksamen i engelsk d. 11. juni, så det kunne være rigtig skønt med det job!!

Men jeg må vente til mandag så:-)

Imens kan jeg jo så passende gøre lidt rent( trænger) og ellers nyde at jeg har børnene i weekenden, og mon ikke der blir tid til at strikke lidt også- kom lige til at starte på midwest moonlight tørklæde også...................

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pøj , pøj med både eksamer og evt josamtale! Kan godt forstå der er lang tid til Mandag!

Jane sagde ...

Krydser fingre for et job til dig. Held og lykke med eksamen.
kh Jane

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

uff, hvor spændende.....held og lykke med både "måske" job og dine sidste afsluttende eksamenier.

malle

PS strik du bare løs på dit tørklæde, så går tiden sikkert hurtigere.

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">