20. juni 2007

NU..

Nu går den altså ikke længere!!
Uanset hvordan jeg forsøger at løfte hovedet og kigge lidt op eller ud til siden, så kan dobbelthagen ikke skjules :-(
Vores søde tjener på cafeministeriet tog et billede af Marianne og jeg , og kors hvor jeg ser ud.. Surt, når nu jeg havde haft tabt mig 10 kilo, og de 6 er kommet tilbage.. Øv bøv.

Men med frisk mod er jeg i dag startet på min kur igen, og jeg SKAL tabe mig 15 kilo inden jul. Og jeg har bestemt at snuppe ideen fra Dorthe. En super ide, og jeg er sikker på jeg kan holde det.. Tror jeg nok :-) Det skal jeg!!

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hej Gitte
Selvfølgelig kan du det. Med garn som indsats så kan man vende fokus på det istedet for mad. det hjælper. Jeg spiser frugt grønt og fornuftigt samt spandevis af vand.
hvis du kommer til strik-in så bliver jeg vildt glad.
pøj-pøj

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">