12. juni 2007

JEG FIK JOBBET!!

Sådan..
Endelig!!
Han havde selvfølgelig ringet i eftermiddag, mens jeg gik og tømte bilen, og ikke havde hørt tlf, men heldigvis var der et nummer som jeg ringede tilbage til.. Og ganske rigtig, han håbede ikke jeg havde fundet andet arbejde i mellemtiden, for de kunne godt bruge mig dernede..
Vi venter så til uge 32, for der er en masse oplæring som ufaglært bogbinder, og det er dumt det er ferieafløserne der skal oplære mig, og for mine børns skyld, er jeg også nødt til 2 ugers ferie!!
Nøj, hvor jeg glæder mig!!

11 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej Gitte.
Til lykke med dit nye job. Det kan jeg godt misunde dig lidt, da det er et f.. spændende fag. Glæd dig og god sommerferie ;o)
Hilsen Anette

Mette G. sagde ...

Jamen Gitte - sikke nogle dage du har lige nu - STORT tillykke med det.

Hilsen
Mette

The Silent Knitter sagde ...

Tillykke med både eksamen og job. Nu kan du rigtig nyde ferien med ungerne
Hilsen Hanne

Dorthe sagde ...

Sådan Gitte!
Når man mindst venter det så sker det. Godt at du fik jobbet og dejligt at din sommerferie kan blive som planlagt.

Jette sagde ...

Et stort tillykke med begge ting, og nyd sommeren...

Jane sagde ...

Den der venter på noget godt, venter ikke forgæves:-)
Kæmpe stort tillykke med jobbet.
Kh jane

Fríða sagde ...

til lykke, til lykke!!!
kh.fra Island
Frida

Githa sagde ...

Tillykke med det Gitte.
Så kan du lade roen falde over dig i et par ugers ferie nu :-)

Julia Zahle sagde ...

Tillykke med jobbet!!!!

KH Julia

IF Stjernen sagde ...

Tillykke med jobbet!
Hvor er det dejligt at tingene går som man gerne vil have dem til :-)

KH Britta

Kristine sagde ...

Også et tillykke med både job og eksamen. Så kan du nyde sommeren og se frem til at starte. Glæder mig til at høre mere om jobbet når du kommer igang.
Hilsen Kristine

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">