26. juni 2007

For h...... ikke også!!

Det var lige det der skulle til..
Jeg har gennem nogen tid- måske egentlig gennem de sidste par år, døjet med at mine fingre sover!! I dag var jeg så hos lægen, og min mistanke om at det er noget i håndleddet var rigtig.. Nu sender hun en henvisning til sygehuset om noget elekronisk et eller andet undersøgelse, og så var hun næsten sikker på, fordi det er SÅ slemt, at der skal en lille operation til også, men alt dette er nok først engang hen i efteråret!
Skulle holde den i ro..
Hmm.. Hvordan strikker man så?? Hvordan syr man så?? Hvordan broderer man så??
Jamen..- bare jeg sidder stille og læser avisen sover mine fingre og kører bil..
Nøj, hvor er det irriterende, og jeg skal starte i nyt job til august!! Hmm..

3 kommentarer:

Laila-H sagde ...

øv Gitte, sådan noget tis. Det var da også uheldigt

Unknown sagde ...

Ja.. Det er rigtig træls!!
Men jeg havde det jo på fornemmeren Laila.
Nu er der da noget undervejs, så skulle jeg jo bare ha gjort det noget før!!

Anne sagde ...

Pokkers, Gitte, vi kan jo ikke undvære vores strikkehænder.

Jeg er blevet opereret i højre håndled en gang, for stramt håndledsbånd, ulækker operation i lokalbedøvelse, men det hjalp rigtigt meget.
Nu er det anderledes, det er mine led, jeg gruer :-(

Jeg håber, at du klarer tiden indtil operationen med små sysler.
Kh Anne

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">