19. juni 2007

Ålborgturen!!




Ih, hvor er det altså hyggeligt med sådan en tøsetur!!
Vi havde sådan en dejlig dag i går i Ålborg.
Min tur startede med et visit på min datters arbejdsplads. Nøj, en sandwich hun fremtryllede til sin mor :-)
Skulle derefter mødes med Marianne i Storcenteret, og jeg var heldig at der fandtes 3 miniatureflasker til sætterkassen, som jeg ikke havde i forvejen :-)

Vi var en smut omkring Lange keramik. Fik set de skønne hønekopper der er skrevet en del om, men kunne godt dy mig :-)

Vi var også omkring Designværkstedet på Boulevarden, og jeg fik mærket og set en masse lækre garner, men der var SÅ varmt derinde, at hjernen stod på standby- kunne pludselig ikke huske hvad det var jeg skulle huske at købe, når jeg en gang kom derop!! Jeg må afsted igen..


Og så var vi omkring cafeministeriet og spise en god salat til aften.. Og senere skulle vi jo strikke samme sted! Og det var så hyggeligt at mødes med endnu flere webstrikkere, og en ny "rokker".


3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Det lydder da bare for hyggeligt.
Så kan man lidt igen efter sådan en tur.

Mona sagde ...

køn datter, hun ligner da vist moren:-)!
Det lyder bare så hyggeligt, dejligt med sådan en dag engang imellem:-)

Pia sagde ...

Oj hvor ser det hyggeligt ud Gitte! Bare jeg boede tættere på....:-))Sådan en dag gør bare så meget godt for sjælen og humøret!

Knus Pia

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">