11. juni 2007

En dag med mange muligheder!!




Pyhaa..

Det er for varmt..

Jeg skal til eksamen og er slet ikke dus med at gå til eksamen..

Jeg venter et opkald fra stedet jeg var til samtale hos i torsdags, så i dag får jeg at vide om jeg er ansat eller ikke..

Det er ikke til at holde ud.. Har en masse jeg lige kunne gøre inden jeg skal til eksamen, men jeg kan ikke tage mig sammen..

Har lige set "The devil wears prada" med engelsk tekst, for muligvis at skulle genfortælle den.. Har ihvertfald noteret i min forløbsbeskrivelse at jeg har set den!!
Jeg overlever vel sagtens:-)
Kryds fingre for mig, please!!


Men ellers har det været en rigtig god weekend..

2 kommentarer:

The Silent Knitter sagde ...

Det er forhåbentlig ikke for sent at ønske pøj pøj med både job og eksamen ;-)
Kh Hanne

Mette G. sagde ...

Jeg håber, at det gik godt?

Hilsen
Mette

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">