21. juni 2007

Udflugt igen i morgen..

Jeg havde da helt glemt at fortælle, at jeg skal på udflugt igen i morgen..
Denne gang, ikke SÅ langt som i mandags, for i morgen er første dag udstillingen på Skals Håndarbejdsskole er. Ikke første gang nogensinde :-), men den første af to dage..
Og tro mig, jeg skal afsted begge dage!
I morgen skal jeg mødes med nogle dejlige mennesker (forhåbentlig -har kun mødt den ene før) fra webstrik, og jeg glæder mig så afsindigt! Det er den samme glæde hvert år!
I år har jeg faktisk 20 års jubilæum, og det er fra det sidste hold jeg gik der, for 2 år siden havde jeg mit første 20 års jubilæum!! Gud fri mig, jeg synes da ikke jeg er SÅ gammel, men jeg var altså også helt grøn da jeg startede der, under frk. Gaardsdals vinger! Det var en dejlig tid. Hun er skyld i at jeg kan sy knaphuller i hånden,- egentlig var det jo Mimi der lærte mig det.
Skønne minder at tænke tilbage på :-)
Til Jer jeg skal mødes med i morgen, så kan jeg kun sige "jeg glæder mig"!!! Vi ses kl 11.

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej Gitte.
Måske ses vi i Skals. Jeg har aldrig set det før og glæder mig.
God tur.
Hilsen Anette

Unknown sagde ...

Anette, det kunne da være hyggeligt!
Du kan tro det er nogle fine ting der blir lavet..
God tur til dig også :-)

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">