24. juni 2007

Lykkens pamjulefis

Og fars pige!!! (Vi er flere fars piger)
Jeg skulle mødes med Yt og Laila og Jette i fredags på Skals Håndarbejdsskole, og det var rigtig skønt at mødes med endnu nogle dejlige webstrikkere!! Vi snakker jo som om vi altid har kendt hinanden :-) Klart fordi vi har samme interesser.. Vi spiste frokost hos Laila som ikke bor så langt fra Skals.. Det var rigtig hyggeligt, og Laila sagde ellers hun ikke kunne lave mad :-) Det smagte SÅ godt, og jeg var nødt til at droppe min kur :-) Nødt til?? (fløjte)
Se masser af billeder i mit flickralbum.
Jeg kom til at købe nogle lækre brocher hos en af kunsthåndværkerne på plænen :-)





Lørdag havde jeg (troede jeg) en aftale i Skals igen, men der blev jeg brændt af.. Så ikke mine folk i hvertfald!!
Mødte så til gengæld en masse andre kendte, bla frk Gaardsdal, som trods sin alder på 80 år stadig selv kører bilen til Skals.. Hyggeligt at tale med hende igen!
Inden min aftale var jeg omkring mine forældre i Skals, og blev lige forkælet af min far, som havde købt hjertevedhæng til sine piger..
Tak far!
Han gav os hjertebrochen for et par år siden..


2 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Tak for sidst. Øj, hvor er du heldig den er bare så sød halskæden.Fine brocher du har købt
fniis.

Jane sagde ...

Sikke nogle smukke hjerter... ikke dårligt med sådan en far...

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">