2. marts 2007

Slumretæppe..



Så gik jeg også i gang med et slumretæppe.. Jeg har set flere forskellige rundt om på de forskellige blogs jeg følger. Og det satte lige noget i gang hos mig.. Billeder på terassen, en kølig sommeraften med sådan et lækker tæppe om benene, eller simpelthen som sengetæppe på min seng!! MEN jeg havde da nærmest intet bomulsdgarn. Men min mor fremskaffede lige så jeg ihvertfald kunne starte op. Og nu er der også indkøbt lidt nye farver. Men det er et KÆMPE projekt, men pyt, for det er spændende. Sidder og fundere over hvilken farve der skal komme efter denne osv. Og alle drømmene om dette skønne tæppe!!!!

4 kommentarer:

Tina sagde ...

Årh mand hvor jeg oser af misundelse :) Jeg tror jeg vil på jagt i min mors gemmere og se om ikke hun har noget liggende!!
Det bliver flot Gitte!! og nogen dejlige friske farver :)

hanneb sagde ...

Skønt tæppe, som jeg også bare må igang med. Skønne farver du har gang i.
KH Hanne

Unknown sagde ...

Tak skal I ha.. Jeg må altså også indrømme jeg er fanget!! Og det er helt klart fordi det er de rigtige farver og harmonien passer.

Pia sagde ...

Sikke da et skønt tæppe du får lavet og pyt med om det tager tid....så har du det klar til næste vinter.

Knus Pia

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">