24. marts 2007

Tøjet skal gøres færdig..


Ja, nu er der kun 3 timer til vi skal være i byen, så det er nok ved at være på tide at få lagt sidste hånd på tøjet!! Jeg sidder faktisk og griner af mig selv, for jeg gik på bølgen i går med french nails, og det er ikke til at skrive her på pcen uden fingrene stritter!! Og ligeledes er det med strikketøjet og helt klart også synålen når de sidste knapper skal syes i, men hva?? Smart det er det, men praktisk? Næ, nej! Får min far til at tage et foto inden vi kører så I kan se mit fine tøj på!!

5 kommentarer:

Tina sagde ...

Hvor ser det/du godt ud Gitte :):)
Og flot halskæde også ;)

Unknown sagde ...

Tak Tina.. Min mindste mente også jeg lignede en sild :-)
Ja, mhs til kæden, lod jeg mig inspirere af din fine kæde. Dog har jeg også glasperler på.. Men den blev nu vældig beundret, så flot må den være blevet!!

Pia sagde ...

Hold da op, du ser skide godt ud i dit nye dress Gitte!!

Og kæden passer perfekt dertil. Du kan roligt gå ud og gøre byen usikker min egen ;-))

Knus Pia

Dorthe sagde ...

Hvor er det lækkert dit tøj og dine negle som også fremgår af billedet fuldender helheen. Håber at i havde en dejlig aften i byen.
og at familien fik dig hjem igen, uden at alle de vilde kvninder rundt i landet havde revet dit flotte tøj i stykker af bar misundelse- ha ha

Unknown sagde ...

Tak Skal I ha!
Pia.. Ti hi. Vi gjorde den lille by usikker, men jeg dansede ikke på bordene, så helt galt gik det ikke!!
Dorthe.. Det var en rigtig hyggelig aften!! En aften der kan leves længe på. Og især når vinen vi bestilte kommer hjem, så mindes vi igen :-)

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">