20. marts 2007

Jeg elsker det simpelthen..

Klokken 19 her i aften sad min mor og jeg og ventede på kaffen skulle blive færdig. En pludselig indskydelse gjorde at vi minutter efter var på vej til Viborg til det sædvanlige tirsdags loppemarked hos spilopperne!
Som barn var jeg der ofte med min bedstemor.. Husker stedet og hvordan vi stod i kø udenfor og ventede til de åbnede, og hvordan vi stod som sild i tønder når vi endelig kom indenfor.. Og i aften var ingen undtagelse. Stedet er det samme. Hvordan kan der stadig være så stor interesse for gamle ting og sager??
Jeg elsker at gå og rode rundt i det hele. Kigger med hver en finger og ih hvor er der mange lækre ting! I dag kom der en gammel blinis pande med hjem.. Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal der ind, men mon der går over 20 år igen? Det tror jeg næppe!!

Ingen kommentarer:

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">