25. februar 2007

Man kan da glemme hvor gammel man er!!

Endelig kunne jeg komme frem og hente min mindste søn. Jeg skulle ha hentet ham i børnehave fredag, men der var jo ikke vejr til at køre til Års efter ham, så han har været hos sin far til i dag! Han er meget interesseret i at spille på puteren, så det var jo så noget af det første han gjorde da vi langt om længe kom hjem! Men ih hvor jeg grinte af ham.. Se lige her hvilket syn der mødte mig! Han havde fundet en af de gamle sutter (som jeg gemmer til scrapbooking)og hvem havde så lige et øjeblik glemt hvor gammel man er?? Han blir 6 år til sommer :-)

1 kommentar:

hanneb sagde ...

Hvor er han sød. Det er trygt og godt at være hjemme, også til sut og pc.
KH Hanne

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">