16. marts 2007

Sykursus!




Trods mit humør i dag så skal jeg altså afsted i morgen. I morgen tidlig kl 7.30 bliver jeg hentet af Elsebeth. Vi skal på sykursus! Ikke fordi jeg tror jeg skal lære noget som sådan- jo måske at sy en usynlig lynlås i. Det driller nemlig altid! Men jeg har købt stof til en kjole, og så har jeg også stof med til 20 andre stykker beklædning, hvis ikke kjolen strækker fra 8-16. Det er i lang tid kun blevet småting jeg har syet, men maskinen har jo drillet en del, men er nu frisk igen, så den skal køres varm i weekenden!! Synes altså at rosa og brunt er flot sammen. Men jeg har lige glemt at mit hår er MEGET rødt og måske får jeg en forkert teint til det rosa så!! Matas, here we come. Så må det være brunt. Eller??

1 kommentar:

Floderten sagde ...

Brunt og rosa er meget pænt sammen! Det er en af mine yndlingskombinationer. :)

Jeg misunder dig dit sykursus - det er så lang tid siden jeg har været i nærheden af en symaskine!

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">