21. marts 2007

Ih hvor jeg hygger mig i dag..






I dag gør jeg ikke meget andet end det jeg gider!! Jeg har ingen børn hjemme før i morgen, så jeg bestemmer!!

Jeg startede med at strikke en cykelslangetaske færdig..

Mens tasken stod og tørrede lidt i solen på terassen plantede jeg lidt på terassen og synes det blir SÅ godt der ude. Det er altså bare en skam at solen er væk igen kl 16.. Det går nok også, ellers er der kun 2 min gang til mine forældres have og der er det muligt at finde en plet til solen går ned!! Jeg tog en kop kaffe med på terassen og sad og hæklede lidt mere på slumretæppet! Det bliver godt det tæppe.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ER rigtig hyggeligt.. Også en god dag til dig!

Tina sagde ...

Hov... jeg havde skrevet en hilsen her til dig tidligere idag.. hvor skisme er den blevet af?? :)

NÅÅÅ! Men skrev at den taske var blevet HELT vild lækker!!! Den ville jeg være stolt af at svinger over skulderen :):)

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">