4. juli 2007

Hippieklud..nyt!!

Anne sendte videre til mig, så nu har jeg, med møje og besvær *gg*, fundet et mønster til hippiekluden, som jeg synes kunne være flot!!
Jeg har strikket lidt af mønsteret, så jeg håber I kan danne Jer et indtryk af det.. Og ligeledes synes det er et flot mønster :-)


Blonderib


Maskeantal deleligt med 5+2.

1.p (Retsiden) 2 vr, *1 r, slo, 2 dr r sm, 2 vr*. Gentag fra * til * p ud.
2.p *2 r, 3 vr* p ud
3.p 2vr *2 r sm, slo, 1 r, 2 vr*. Gentag fra * til * p ud.
4.p *2 r, 3 vr* p ud

Gentag disse 4 pinde.

God strikkelyst allesammen!!

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Det ser rigtigt fint ud, Gitte, det vil jeg glæde mig til at tilføje min hippie-klud, der selvfølgelig er lilla :-9

Kludemutter sagde ...

Sikke et fint mønster. Måske man skulle have meldt sig afligevel.
Bliver spændene at se dem færdige.

HANNE sagde ...

Gitte, det er flot, jeg må straks i gang :-)

HANNE sagde ...

Pssst, Gitte....du skal sende den videre.....du kan se en liste over deltagerne hos mig eller Sifka, hvis du ruller tilbage nogle dage...

Tina sagde ...

De bliver virkelig fede jeres hippie-klude :):)
Jeg er osse lidt misundelig! Men jeg er nu slet ikke sikker på jeg havde kunnet det alligevel ;)

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">