13. juli 2007

8 om mig!!

Jeg er blevet "tagget".. Af Jette og faktisk også af Mona!
Jeg har tænkt meget over hvilke 8 I skal ha, for der er egentlig meget mere jeg har lyst at fortælle, så måske jeg snart skal i gang med 100 om mig??

  1. Jeg er meget kreativ. Forstår ikke min mor ikke husker synål i den ene hånd og strikkepinden i den anden hånd da jeg blev født :-)
  2. Jeg har altid noget hjemmegjort på i min påklædning. Enten syet eller strikket. Nederdel, halskæde osv.
  3. Jeg vejer 20 kilo for meget, efter mit rygestop for knap 2 år siden.. ØV, og jeg havde tabt mig 10 kilo, men har taget de 6 på igen :-( MÅ gøre noget snart igen..
  4. Jeg elsker simpelthen denne tid, hvor alle frugter er i massevis, for jeg er SÅ vild med at lave syltetøj og gelè.. Og syltede valnødder- rigtig skøn til en ostemad!!
  5. Jeg har en masse gammelt- det ved I hvis I har set mit flickr album :-) Min datter mente engang at det var som at bo på et museum! ( Vi havde lige været en tur i den gamle by), men jeg kan ikke stå for de gamle ting.
  6. Jeg har en STOR svaghed for sko..
  7. Jeg arbejdede engang i butik, og oplevede en kunde som simpelthen duftede vidunderligt, og en dag tog jeg mig sammen til at spørge hende hvilken duft hun brugte- og den har jeg så duftet af siden. Kunne mærke det var MIN duft :-) Carsten køber en ny parfume næsten hver gang han er med flyet hjem fra en arbejdsopgave i Grønland, men jeg dufter altså alligevel altid af Aromatic Elixir :-)
  8. Jeg er meget feminin.. Går næsten altid i kjole/ nederdel og kan IKKE skifte hjul på bilen og ej heller betjene en boremaskine!!

Det var så lidt om mig.. Hvem skal jeg "tagge"?? Det må blive Hanne, Pia, Yt, Mette, Karin, Anette og Laila.. Håber I er med på det :-)

Ingen kommentarer:

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">