17. juli 2007

Hvor mange kameler skal man æde??

Det har jeg spurgt mig selv om den halve nat.. Kunne jo ikke sove pga lyn og torden! Og det var der godt nok rigelig af. Så kan jeg fortælle der går pivedyr i mig :-) Og jeg var alene med drengene..
Men ikke nok med det, så var det også i nat at min store pige skulle med bus til Lloret de mar!!
Og spørg lige om jeg nu er pyllermor, for med de sidste dages overskrifter, har jeg ikke den store lyst at sende hende afsted, men som hun prøver at trøste sin mor med, er de 5 piger der skal afsted sammen, og ingen lader de andre af syne :-) Godt skattepige!! Var det mon en trøst?? NEJ.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Ja det var noget vild og voldsom lyn og torden i nat :) Dvs. jeg så kun lynene i det fjerne... mens om en kontinuerlig blinken uden pause på noget tidspunkt!!! vildt!

Åhh din søde pige skal nok klare den ;) Men jeg skal ikke spille klog og forklarende når jeg selv klynker over at min datter sidder i det nordlige Sverige uden mor ;)

Pia sagde ...

Jeg føler bestemt med dig Gitte.

Men hun skal nok klare det!! Jeg har også lidt ondt af mig selv i disse laaaaaange dage.

Drengene er nemlig med deres far på 10 dages ferie i Sverige, og der plejer jeg jo at være med........jeg savner dem helt vildt, men er sikker på de har en god tur.

Pas på dig selv...

Knus Pia

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">