18. juli 2007

På vej i poolen!!

Hun er fremme ved det skønne hotel nu min pige!! Dejligt at vide for en mor, som ikke ynder at sidde i en bil, ej heller en bus i SÅ mange timer..
De var på vej til hotellets pool, men hun ville lige fortælle mor at nu var de fremme- Det var nok lidt for hårdt jeg neb hende i armen, da jeg bad om en breefing :-)
Hun/De er nogle skønheder, så jeg ser for mig hvordan de går i poolen med deres nye bikinier og hvordan der blir kigget efter dem :-)
Pludselig er jeg selv ung igen- og nøj hvor vi hyggede os på vores ferier,- ikke udenlands, men her hjemme på camping!!
Hun skal nok klare sig- siger hendes mor, som nu er kommet tilbage til livet nu, og skal bage pandekager til yngstemanden på 6 år nu!

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Godt Gitte!!

Hun er bare SÅ glad når hun kommer hjem fra ferie, over alt det tant og fnis og hygge hun har oplevet dernede...så glæd dig til du skal høre om det..:-))

Knus Pia

Unknown sagde ...

Jeg ved det Pia :-)
Bare svært at tænke ret positivt med de skrækkelige ting der foregår rundt omkring os!! Men jo heldigvis de færreste det går galt for..
Og du kan tro jeg glæder mig til at høre om hendes tur, men der er lang tid til næste torsdags nat..
Og jeg har lovet IKKE at ringe!
Pyhaa!

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">