7. maj 2007

En rigtig hyggeweekend..







Vi har rigtig nydt det gode vejr i weekenden!!

-Fået klippet hæk, og ordnet nogle bede som efterhånden var helt gemt i ukrudt..
-Jeg fik såmænd også luget godt og grundig omkring min pil.. Så nu skal de bare vokse sig store og det kan ikke gå for langsomt, for jeg glæder mig sådan til at flette en masse skønne ting!!
-Vi fik sået lidt i urtehaven- er spændte om det overhovedet vil gro, for der er syrenhæk på den ene side og en anden hæk på den anden side, og så er det nok begrænset hvad der er tilbage af lys og næring til urterne!!

Som billederne tydeligt viser, har vi grillet og haft bål i haven. Jeg blev gennet ind for at lave snobrødsdej af Emil, men fyren fandt det hurtig kedelig, så bedstefar måtte finde en løsning, så brødet passede sig selv, men Emil gik på opdagelse.

1 kommentar:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Proev at lade Emils bage de halvfaerdige mini-flutes over baalet naeste gang. De er faerdige inden han mister lysten ;-))
Strikkehilsner
Angelika

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">