29. april 2007

Ih altså!!

Jeg har selvfølgelig rigtig rigtig stor lyst til bare at nyde det gode vejr i dag..
Sidde på terassen og strikke eller hækle..
Der er også nogle sider til engelsk der skal læses inden tirsdag..
Jeg kunne tage den bærbare med på terassen og øve i at lave tabeller osv på excel..
Eller bare sidde derude og kigge rundt på alle de fine farver der omkranser terassen..
Men nej!
Jeg er inviteret til en venindes fødselsdag, 50 år og stor fest!! Så den går ikke at blive væk..
Og det skal med garanti nok blive en dejlig dag, at fejre hende vil jeg glæde mig til og så kommer der nogle dejlige mennesker, så terassen må vente..
Vibeke, jeg kommer! Og jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">