7. maj 2007

Livstykketrøjen er startet..



Jeg har ikke været speciel strikkekreativ i denne weekend, men jeg er startet op på livstykketrøjen!! Ikke så langt, for jeg har valgt den mørkebrune og den kan jeg kun se at strikke til i dagslys, ihvertfald i mønsterpindene.. Måske bliver det bedre når alle maskerne bare strikkes i rib.. Men under ingen omstændigheder blir den færdig til på søndag!! Måske hvis jeg undlader ærmerne i første omgang, men vejrudsigten er vist ikke til bare arme i den kommende weekend:-( Øv, når vi nu skal holde konfirmation!!

1 kommentar:

Anne sagde ...

Mit livstykke står her på reolen i en kasse og lurer på mig, men den skal vente til eftersommeren.
En ulden vest får jeg forhåbentlig ikke brug for i de næste måneder!

SÅ mon ikke, at jeg bliver nødt til at bestille Livstykketrøjen, og strikke den til de lidt kølige sommeraftener på terrassen ;-)

Jeg vil glæde mig til at se, hvordan det skrider frem med din!

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">