14. august 2007

Rosinen i pølseenden..


Emil er en lille " rosin i pølseenden"..

Der er 8 års forskel på de to "små" af mine, og 12 år mellem lillebror og storesøster!

Men nu er Emil også blevet "stor"!

Det var første dag i 0.klasse i går..

Han var stolt som en pave som han gjorde sig klar til den første skoledag, og ligeså stolt var han da han indtog klasselokalet og sad der sammen med sine klassekammerater :-)

Nyt var skolen, for mig! Det er ikke den samme skole som de 2 store startede i, for det første er denne skole lukket, og for det andet, er Emil fraflyttet med far, så alt i alt var det noget andet..

Men jeg tror på det er en god skole, og læreren virker meget sød og engageret!! Jeg håber..

1 kommentar:

Kludemutter sagde ...

Ja, stolt ser han ud. Det er jo også spændene det hele. Håber han får det godt.

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">