1. august 2007

Hvad sker der dog..

Hvor er energien blevet af??
Jeg orker simpelthen intet,- er det mon fordi solen lader vente på sig?
Eller er det fordi jeg nu igen ikke kan overskue endnu en sygemelding?- Havde jo glædet mig til det job!!
Måske er det simpelthen fordi jeg bare lige har tømt lejligheden og ikke har det hængende over hovedet, og så bare lige skal gå og lumre lidt et par dage? Et par dage mere!!
Jeg har tonsvis af kasser og ting der (efter flytningen tilbage) skal arrangeres, men.. KOM I GANG KONE!!
Jeg tror jeg starter med at lave en arbejdsplan :-) (Skulle jo ikke være nødvendig- plejer da godt at kunne gøre tingene af sig selv)
Måske kører jeg en tur i matas og køber noget energi!!

4 kommentarer:

lifeondyssen sagde ...

Tror det er pga manglende sol og varme som kan mærkes helt ind i knoglerne .. og måske er det bare slet ikke i dag der skal laves noget .. det er sikkert en bedre dag i morgen ;o)
Er ked af det på dine vegne med job og sygemelding .. krydser finger for at chancen kommer igen !

Gitte kør ud og forkæl dig selv i stedet .. du fortjener det:o)
Mette

Anne sagde ...

Faktisk har de energi på flaske i Matas, Enaxin, det hjælper i alle tilfælde på den fysiske side.
Og hvis den ellers er kørende, så bliver der nogen gange mere overskud til at bakse med de ting, der fylder i hovedet!

Lav noget du holder af, køb et lille lækkert stykke strikketøj, og ta' på café med en dejlig veninde, så bliver dagen måske lidt lysere.

Unknown sagde ...

Mette.. Solen skinnede jo faktisk, så jeg fik lidt sol og varme til knoglerne, men der er langt derind!! Det var en sur dag, men mon ikke dagen i dag blir bedre. Har en tid hos frisøren i dag, og detmå være forkælelse, for jeg trænger :-)
Anne.. Jeg havde netop enaxin i tankerne, og det skal prøves!!
Det, det hele bunder i, er den sygemelding, for jeg havde glædet mig til det job, og når man så skal gå hjemme yderligere tid, er det træls at jeg så ikke KAN gøre som jeg VIL, formine hænder vil ikke ret meget. Selv at lægge tøj sammen, skal foregå med pauser, og såan er det med alt. Så blir dagene lange!!
Tak fordi I har brugt energi til at opmuntre mig :-) Skal med glæde en anden gang gi tilbage..

Kludemutter sagde ...

Tror vi mangler lidt sommer. Men er der ikke, nogle gange i løbet af et år hvor man går istå ??
Det gør jeg iværtifald. Pludselig er man oppe dupperne igen, men skide træls så længe det stå på.
ØVV, men det job.

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">