24. april 2007

Miyake er også færdig!!


Miyake blev færdig allerede søndag aften, men jeg har først i dag fundet ud af hvordan jeg kan tage billedere alene foran spejlet!! Simpelthen ved at slå blitzen fra;-). Hi, så lærte jeg også noget i dag!

Den er god..

Skøn..

Aldeles fremragende..

I dag til en stribet bluse og en cowboynederdel! Og måske med cowboybukser en anden dag og en ensfarvet tee..

Havde det ikke været fordi den er (for mig) kedelig at strikke, skulle jeg ha haft i flere farver!

7 kommentarer:

Helle Holst sagde ...

Den er rigtig rigtig flot din Miyake. Jeg har en lilla udgave liggende i min strikkekurv men den er ikke kommet så langt. Jeg syntes nemlig også at den er hamrende kedelig at strikke. Men nu kan jeg jo se at den færdige udgave er skøn, så måske skulle jeg fatte pindene.

Kh. Helle

Mette G. sagde ...

Den er bare SÅ flot.

Hilsen
Mette

Angelikas quilts and knits sagde ...

Superflot Miyake !
Strikkehilsen
Angelika

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Den er da skøn!!!
Tillykke med de to FO'er... det må føles rart! ;-)

Kh Karen S

hanneb sagde ...

Den er blevet superlækker.
KH Hanne

Mette H. sagde ...

Flot par - Miyake og dig.
Tillykke med den.

Liselotte sagde ...

Den er blevet utrolig smuk, synes jeg :-)

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">