4. februar 2007

Halsfims


4 kommentarer:

Dea sagde ...

Det ser rigtigt godt ud! og billedet er noget nemmere at se end det der ligger på rokken!
OG hvor er det fedt at du nu er med billeder! Jeg er selv meget visuelt anlagt - så jeg elsker billeder!
mvh
Dea

Anne sagde ...

Måske er det på min blog, at du stødte på opskriften :-)
Jeg har kun strikket et enkelt, men kunne såmænd godt finde på at strikke nogle til at forære væk.

Forleden mødte jeg en kvinde inde på torvet, hun havde også sådan en søanemone om halsen, jeg skulle ha' spurgt hende, hvor hun havde set det, det kunne ha' været sjovt, hvis det havde været hos mig.

Hilsner Anne

Unknown sagde ...

Hej Anne!
Det er det da.. Det er på din blog jeg har opskriften fra.
Jeg har efterhånden lavet en del. Nemt at sidde med og lynhurtig at lave.. Og jeg får masser af komplimenter. Både gode og mindre gode. Men de fleste er med på jeg ikke gider det samme som alle andre. Tak for det Anne..

Tina sagde ...

Hej Gitte,
det er en super lækkert og sjovt tørklæde som jeg også har strikket nogen stykker af ;)Og jeg har også fanget den på Anne's blog!
Jeg har også selv vist to på min blog.

Min datter synes den er grim og ligner kattelegetøj *Griner*
Men ellers har jeg mest fået sjove og positive kommentarer med på vejen. :)

Powered By Blogger

Etiketter

Hvad jeg har gang i

Færdige projekter

I am knitting daily

ru knitting daily?">